HOME TheInfoList.com
Providing Lists of Related Topics to Help You Find Great Stuff
[::MainTopicLength::#1500] [::ListTopicLength::#1000] [::ListLength::#15] [::ListAdRepeat::#3]

picture info

CNN Turk
CNN
CNN
Türk is the Turkish affiliate of the cable news channel CNN
CNN
that was launched to air on October 11, 1999. It broadcasts exclusively for Turkey
Turkey
and it is owned by the Turner Broadcasting System Europe
Turner Broadcasting System Europe
and Doğan Medya Grubu. Its headquarters are in Istanbul.Contents1 Notable anchors 2 Controversy 3 References 4 External linksNotable anchors[edit]Ahmet Hakan Coşkun Nefise Karatay Altan ÖymenControversy[edit] Main article: Media censorship and disinformation during the Gezi Park protests CNN
CNN
Türk was one of the Turkish news channels which were criticised for not covering the Gezi Park protests
[...More...]

"CNN Turk" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

Doğan Media Group
Doğan Media Group (Doğan Yayın Holding A.Ş.) was a Turkish media conglomerate, part of the Doğan Holding
Doğan Holding
conglomerate. The company was established in 1997 to bring together Doğan's media properties. These include the Posta, Hürriyet
Hürriyet
(including Fanatik), and Radikal newspapers, the television channels Kanal D and CNN Türk, and the Doğan News Agency. It also operated Doğan Kitap, a major book publisher, and Doğan Music Company, a major music label
[...More...]

"Doğan Media Group" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Hürriyet Daily News
The Hürriyet
Hürriyet
Daily News, formerly Hürriyet
Hürriyet
Daily News and Economic Review and Turkish Daily News, is the oldest current English-language daily in Turkey, founded in 1961
[...More...]

"Hürriyet Daily News" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

CNN International
Channel 130 (SD) Channel 251 (HD)Olleh TV (South Korea) Channel 191Bulsatcom (Bulgaria) Channel 710Dialog TV (Sri Lanka) Channel 2SKY Brasil (Brazil) Channel 110Tata Sky (India) Channel 530 Airtel
Airtel
Digital TV (India) Channel 320 Videocon d2h
Videocon d2h
(India) Channel 359CableFirst Media (Indonesia) Channel 236MediaNet (Maldives) Channel 110StarHub TV (Singapore) Channel 711Cable TV Hong Kong Channel 124Virgin Media (UK) Channel 607 Virgin Media
Virgin Media
Ireland (Ireland) Channel 205TelstraClear InHomeTV (New Zealand) Channel 91UPC Romania Channel 422Available on select U.S
[...More...]

"CNN International" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Niğde
Niğde
Niğde
is a town and the capital of Niğde Province
Niğde Province
in the Central Anatolia
Anatolia
region of Turkey
Turkey
at an elevation of 1,300 m. In 2010 the population was 109,724.[3] The town is located between the volcanic Melandiz Mountains, which include the Mount Hasan
Mount Hasan
stratovolcano near the city of Aksaray
Aksaray
to the north, and the Niğde
Niğde
Massif
Massif
to the south-southeast
[...More...]

"Niğde" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Kurds In Turkey
Kurds
Kurds
are the largest ethnic minority in Turkey. According to various estimates, they compose between 15% and 20% of the population of Turkey.[4][5][6] There are Kurds
Kurds
living in various provinces of Turkey, but they are primarily concentrated in the east and southeast of the country, within the region viewed by Kurds
Kurds
as Northern Kurdistan. Massacres, such as the Dersim rebellion
Dersim rebellion
and the Zilan massacre, have periodically occurred against the Kurds
Kurds
since the establishment of the Republic of Turkey
Turkey
in 1923
[...More...]

"Kurds In Turkey" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Siege Of Kobanê
Syrian Kurdistan PKK[1]   Iraqi Kurdistan
Iraqi Kurdistan
(from 30.10)[2][3] Free Syrian Army[4]Airstrikes: CJTF-OIR United States  United Kingdom  Jordan[5][6]  United Arab Emirates[6]  Saudi Arabia[6] Islamic State of Iraq
[...More...]

"Siege Of Kobanê" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

2016 Turkish Coup Attempt
Coup failed[12]Pro-coup soldiers take military leadership hostage, briefly seizing control over parts of the Turkish Armed Forces Turkish Parliament
Parliament
and Presidential Palace bombed[13][14] Shootouts between the loyal elements (of police and armed forces) and pro-coup soldiers occupying Ankara
[...More...]

"2016 Turkish Coup Attempt" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

The New Yorker
The New Yorker
The New Yorker
is an American magazine of reportage, commentary, criticism, essays, fiction, satire, cartoons, and poetry. It is published by Condé Nast. Started as a weekly in 1925, the magazine is now published 47 times annually, with five of these issues covering two-week spans. Although its reviews and events listings often focus on the cultural life of New York City, The New Yorker
The New Yorker
has a wide audience outside New York and is read internationally
[...More...]

"The New Yorker" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

Patrick Cockburn
Patrick Oliver Cockburn (/ˈkoʊbɜːrn/ KOH-burn; born 5 March 1950) is an Irish journalist who has been a Middle East correspondent for the Financial Times
Financial Times
since 1979 and, from 1990, The Independent.[1] He has also worked as a correspondent in Moscow and Washington and is a frequent contributor to the London Review of Books. He has written three books on Iraq's recent history. He won the Martha Gellhorn Prize in 2005, the James Cameron Prize in 2006, the Orwell Prize for Journalism in 2009,[2] Foreign Commentator of the Year (Editorial Intelligence Comment Awards 2013), Foreign Affairs Journalist of the Year (British Journalism Awards 2014), Foreign Reporter of the Year (The Press Awards For 2014).Contents1 Early life and family 2 Writings 3 Criticism 4 Awards 5 Books 6 References 7 External linksEarly life and family[edit] Cockburn was born in Ireland and grew up in County Cork
[...More...]

"Patrick Cockburn" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

London Review Of Books
The London
London
Review of Books (LRB) is a British journal of literary essays. It is published fortnightly.Contents1 History 2 Contributors 3 See also 4 Notes 5 Further reading 6 External linksHistory[edit] The LRB was founded in 1979,[2] when publication of The Times
The Times
Literary Supplement was suspended during the year-long lock-out at The Times.[3] Its founding editors were Karl Miller, then professor of English at University College London, Mary-Kay Wilmers, formerly an editor at The Times Literary Supplement, and Susannah Clapp, a former editor at Jonathan Cape
[...More...]

"London Review Of Books" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

Fanatik
Fanatik is one of the most popular sports newspapers in Turkey. The paper was first published on 20 November 1995.[1] It is a daily published magazine in Turkish language. It is produced in Istanbul with a circulation of about 250.000 copies. The publishing company is Hürriyet Kurumsal. Since 2000, Fanatik is a member of the European Sports Magazines. Since 1995, the paper has also been distributed in Germany and Austria, but the distribution was canceled in Germany in 2010. In Germany, the circulation dropped under 8000 copies per edition.[2] Fanatik also offers web-TV.[3] In 1996, Fanatik held a daily average circulation of 270.517 copies[4]. References[edit]^ "Fanatik'i Kim Kurdu?". Kim Kurdu (in Turkish). 23 January 2014. Retrieved 7 September 2016.  ^ Fanatik: Milliyet and Fanatik canceled in Germany Archived 2013-05-06 at the Wayback Machine. ^ Fanatik: Web-TV ^ Inc, IBP (2015-07-19)
[...More...]

"Fanatik" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Hürriyet
Hürriyet
Hürriyet
(Turkish pronunciation: [hyɾːiˈjet] ( listen), Liberty) is one of the major Turkish newspapers, founded in 1948. As of January 2018, it had the highest circulation of any newspaper in Turkey at around 319,000.[2] Hürriyet
Hürriyet
has a mainstream, liberal and conservative outlook.[1] Hürriyet's editorial line may be considered middle-market, combining entertainment value with comprehensive news coverage and a strong cadre of columnists. Hürriyet
Hürriyet
has regional offices in Istanbul, Ankara, Izmir, Adana, Antalya
Antalya
and Trabzon, as well as a news network comprising 52 offices and 600 reporters in Turkey and abroad, all affiliated with Doğan News Agency, which primarily serves newspapers and television channels that are under the management of Doğan Media Group (Doğan Yayın Holding)
[...More...]

"Hürriyet" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

Posta (newspaper)
Posta is a mass market Turkish daily newspaper, with the second highest circulation in Turkey. It began publication in 1995 and its first issue was released on January 23. Posta had a daily circulation of approximately 516,000 in 2009.[2] the newspaper is published in Istanbul
Istanbul
by Doğan Holding, which also owns other major Turkish newspapers including Hürriyet.[3][4] Editorial line[edit] The paper's editorial line has been described as tabloid, similar to the New York Daily News or Daily Mirror, appealing to broad audiences with more attention paid to entertainment and gossip than politics and economics.[5] References[edit]^ "Tiraj - MedyaTava - Yazmadıysa Doğru Değildir". medyatava.com. 20 May 2015.  ^ XGazete.com circulation statistics, Retrieved October 5, 2010 ^ Doğan Gazetecilik Anonim Şirketi v. Jason Statham, World Intellectual Property Organization, March 27, 2010 ^ Medya, Doganholding.com, Retrieved October 5, 2010 ^ Abazov, Rafis
[...More...]

"Posta (newspaper)" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

picture info

Media Censorship And Disinformation During The Gezi Park Protests
The Gezi Park protests
Gezi Park protests
in Turkey
Turkey
saw massive amounts of censorship and disinformation by the mainstream media,[1] especially by those supporting P
[...More...]

"Media Censorship And Disinformation During The Gezi Park Protests" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse

Radikal
Radikal ("Radical") was a daily liberal Turkish language
Turkish language
newspaper, published in Istanbul. It has been published since 1996 by Aydın Doğan's Doğan Media Group. Despite only having a circulation of around 25,000 (July 2013), it was considered one of the most influential Turkish newspapers. Radikal did not endorse a particular political alignment but it was generally considered by the public as a social liberal newspaper. It was praised for its culture, arts, and interview sections, as well as columnists such as M. Serdar Kuzuloğlu, Hakkı Devrim, Yıldırım Türker, Türker Alkan, Tarhan Erdem, Cengiz Çandar, and Altan Öymen
[...More...]

"Radikal" on:
Wikipedia
Google
Yahoo
Parouse
.